Mengapa Menantu Azean Irdawaty Tuntut Cerai Daripada Suaminya Yang Ditahan 2 Tahun Di Pusat Pemulihan


PELAKON, Khaeryll Benjamin atau dikenali sebagai Benjy, bertemu ibu dan isterinya semasa hadir di mahkamah bagi mendengar tuntutan cerai dikemukakan isterinya, Safiya Stephence Kar Leng Lee, di Mahkamah Rendah Syariah, Kuala Lumpur. 7 Mac 2011


7 MAC 2011: Cerita yang bakal Murai Batu kongsikan bersama pembaca murai.com.my ini mungkin bakal menjadi satu lagi dugaan yang cukup berat buat keluarga seniwati Azean Irdawaty.

Mengikut sumber Murai Batu yang cukup sahih, isteri Benjy iaitu Safiya Stephanie sudah pun menfailkan penceraian dan pada hari ini, sebutan kes cerai mereka akan berlangsung di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Namu, Murai Batu kurang pasti pula bila tarikh sebenar isterinya menfailkan penceraian tersebut. Apa yang pasti sukar untuk Murai Batu mengulas mengapa Safiya mengambil tindakan tersebut. Tapi mungkin, dia mempunyai sebab yang kukuh untuk berbuat demikian.

Tak keterlaluan jika Murai Batu katakan ini merupakan ujian kedua yang mencabar kehidupan Azean dan Benjy sendiri. Baru saja selesai kes mahkamah berkaitan dadah dan Benjy sendiri sedang ditahan di Pusat di Pusat Pemulihan Akhlak, Muar, Johor selama dua tahun bermula 25 Mac tahun lalu, kini isterinya pula minta cerai.

Harapan Murai Batu, baik pada Azean dan Benjy sama-samalah tabah mengharungi dugaan dan cabaran Ilahi. Moga selepas ini ada sinar kebahagiaan menanti anda sekeluarga.

Sumber: www.murai.com.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.