Gambar2 Majlis Perkasa.. Lebih 500 Ribu Hadir?


1. Memalukan! kehadiran tokoh ulung negara yang kononnya disegani dlm dan luar negara langsung tidak mampu menarik orang ramai ke majlis perhimpunan PERKASA di Kelantan..

2. Hanya sekitar 1000-2000 orang yang berkumpul walaupun telah mendapat publisiti yang meluas dari media arus perdana..

3. Jumlah ini tersangat rendah berbanding ketika kehadiran Mahathir ketika memegang kuasa dahulu.. nampaknya pengaruh beliau semakin merudum di Kelantan..

4. Penganjur terpaksa mengerahkan bukan-Islam untuk hadir ke program ini dengan menjemput pelajar2 sekolah membuat persembahan Tarian Naga..namun ternyata, ianya gagal untuk menarik perhatian non-muslim..

5. Kehadiran seramai ini di dalam sebuah negeri majoriti Melayu ternyata merupakan satu kegagalan, dan memalukan penyokong tegar parti perkuaman Umno...

6. Petanda Umno belum mampu utk merampas kuasa memerintah Kelantan...fikir2kan..











































1 comments:

  1. APABILA PERASAAN TAKUT MENGUASAI DIRI DISEBABKAN TINDAK TANDUK YANG LALU, HATI JADI GELABAH, RESAH GELISAH, TAKUT DENGAN BAYANG-BAYANG SENDIRI. BENANG YANG SUDAH BASAH KUYUP NAK DITEGAKAN MANA BOLEH. MELAYU TAK PERNAH BERPECAH TETAPI HATI MAHATHIR YANG PECAH GUNDAH GULANA TAKUT ANUAR IBRAHIM JADI PM. KENA BAGI TAU KAT MAHATHIR, ANUAR IBRAHIM BUKAN MANUSIA PENDENDAM MACAM DIA DAN PEMIMPIN UMNO YANG LAIN. SEPATUTNYA DENGAN UMUR DIA TU KENA BERMUNAJAT BANYAK-BANYAK KEPADA ALLAH, BUKAN NAK IKUT TELUNJUK IBRAHIM ALI LAGI. RENUNG DAN FIKIRLAH SENDIRI.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.