'SANTA KLAUS' BERPINDAH KE SIBU PULA: PRK SIBU



Setelah puas membahagikan dan menjanjikan bermacam-macam benda kepada pengundi di Hulu Selangor ini tumpuan 'Santa Klaus' terarah ke Sibu pula. Entah apa pula yang akan difaraidkan oleh gerombolan 'Santa Klaus' kepada rakyat Sibu.

Mintalah apa sahaja kecuali emak dan ayah sudah tentu BN akan cuba sedaya upaya untuk tunaikan, yang penting BN menang. Kalau mereka tidak dapat menunaikannya 'on the spot' sudah pasti mereka akan menabur janji. Itu dah jadi standar operating procedure (SOP) kempen BN. Tidak kira cara itu HALAL atau HARAM di sisi ISlam, undang-undang mereka langgar sahaja sebab undang-undang yang ada hanyalah untuk PR dan rakyat, BN dan pemimpinnya 'imune' dan kebal.

Saya yakin limpahan projek, wang dan pelbagai benda akan dihamburkan kepada pengundi di Sibu tanpa mengira jumlahnya. 'By hook or by crook' BN mesti menang, kalau kalah malulah BN sebab kawasan ini adalah kubu BN.

Lantaran itu marilah semua rakyat Malaysia yang cintakan keadilan dan kebenaran supaya berjuang semaksimum mungkin untuk memberikan peringatan kepada BN yang bongkak dan sombong ini dengan itu sama-sama mengalahkan BN pada PRK di Sibu ini nanti.

oleh SOFI WAHAB

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.