Pendedahan: Artis Popular - "Saya Tak Layak Jadi Ikon Poligami Walau Bahagia Beristeri Dua" (Gambar2)




Tidak semua kehidupan bermadu berakhir hingga ke hujung nyawa, bagaimanapun kalau dilihat kehidupan Ashraf Muslim yang mempunyai dua isteri, mereka begitu bahagia sekali. Namun Ashraf merasakan dirinya masih belum layak untuk diangkat sebagai ikon poligami.
“Apabila sudah ada tanggungjawab yang besar ni, kita sendiri pun kenalah disiplinkan diri. Kalau suami tak bijak dan tak sabar, susahlah untuk dapat kebahagian dalam rumah tangga. Bagi saya, kita kena bijak membahagikan masa antara kerja, dengan isteri juga kawan-kawan”


“Kalau ada orang anggap saya ini ikon, saya bukanlah yang terbaik. Saya pun menjadikan nabi Muhammad sebagai contoh. Baginda lah ikon dan paling terbaik untuk kita semua contoh,” jelasnya kepada portal Malaysian Digest.



Bagaimanapun, selebriti ini bersyukur dengan rezeki dan kebahagiaan yang diberikan buat masa ini. Terdahulu Ashraf berkahwin dengan Noor Dayana Lokman pada 2011 di Mekah. Kemudian berkahwin sekali lagi dengan Wan Sakinah Ahmad Saburi pada 2013 di Selatan Thailand. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.