HOT!!! Isu Khabar Angin Akan "DIPECAT MB KEDAH", Ini Jawapan DS Mukhriz Mahathir, Jom Terjah!!!



Mukhriz Tun melihat poster kempen 'Discover Kedah 2016' pada majlis pelancaran kempen pelancongan itu di sebuah hotel

KUALA LUMPUR: Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir tidak bimbang dengan khabar angin bahawa beliau akan dipecat oleh Majlis Tertinggi (MT) Umno.

"Saya tidak boleh mengulas mengenai khabar angin.

"Saya perlu menunggu sehingga keputusan dibuat sebelum boleh memberi komen," katanya kepada pemberita selepas melancarkan kempen Discover Kedah 2016 di sini, Jumaat.


Muhkriz berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai khabar angin di media sosial bahawa beliau adalah antara tujuh Ahli MT Umno yang akan dipecat daripada badan itu yang akan bermesyuarat pada 9 September ini.

Pemimpin lain dalam senarai itu ialah Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin; Naib Presiden, Datuk Seri Safie Apdal, Datuk Seri Aziz Sheikh Fadzir, Datuk Seri Ahamd Said, Datuk Hamidah Osman dan Datuk Jumat Idris.

Ditanya sama ada terdapat tekanan kepadanya untuk melepaskan jawatan sebagai Menteri Besar Kedah, Mukhriz berkata: "Tak ada tekanan kecuali daripada seorang Adun."

Pada April lalu, Adun Bukit Lada, Datuk Ahmad Lebai Sudin berkata Mukhriz perlu meletakkan jawatan jika beliau tidak boleh secara terbuka menyatakan sokongan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.


-Mstar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.