Allahu Rabbi!!! (Gambar2) Rentetan Kejadian Amuk Di Kg Kerkau, Pendang Tiga Anggota Polis Cedera Ditetak.. Jom Terjah!!!

Sarjan Mohd Abdul Halil Osman kini dirawatkan di HSB, Alor Setar.
Pendang: Tiga anggota polis cedera akibat ditetak seorang lelaki yang mengalami masalah mental dalam kejadian amuk di di Kampung Kerkau, di sini, semalam.


Dalam kejadian kira-kira jam 1 petang itu, tiga anggota dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Pendang yang berusia dalam lingkungan 20 hingga 40-an itu cedera ditetak di bahagian kepala, tangan dan kaki sehingga terpaksa menerima lebih 10 jahitan.

Sumber berkata, suspek yang berusia 28 tahun dipercayai mengamuk selepas pihak polis cuba memujuknya keluar dari bilik untuk dibawa ke hospital.
"Seorang daripada anggota polis terbabit mengetuk pintu bilik dan sebaik dibuka mangsa terus ditetak di bahagian kepala menyebabkan dia terjatuh.

“Rakan mangsa yang cuba menyelamatkan mangsa turut ditetak di tangan kiri manakala seorang lagi anggota polis turut cedera di kaki akibat terkena libasan parang," katanya.

Menurut sumber itu lagi, suspek berjaya ditahan selepas kejadian dan mengalami kecederaan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri Asisten Komisioner Nashir Ya ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan kerana menyebabkan kecederaan.

- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/12593#sthash.uSSSYDZP.dpuf

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.