Aittt!!!! Air Asia Tawar Tiket Serendah 51 Sen Ke Destinasi Domestik Dan Antarabangsa : Biar Betul, Jom Terjah!!!


SYARIKAT penerbangan tambang rendah AirAsia Bhd menawarkan harga promosi istimewa serendah 51 sen ke destinasi domestik dan antarabangsa terpilih sempena Hari Malaysia 16 September.
   
Dalam satu kenyataan hari ini, AirAsia memaklumkan laluan penerbangan domestik bagi Kuala Lumpur ke Pulau Pinang, Johor Bharu, Kuala Terengganu, Miri dan Tawau manakala laluan antarabangsa dari Kuala Lumpur ke Phuket, Krabi, Bangkok, Phnom Penh dan Ho Chi Minh.
   
Tempoh tempahan promosi tiket sehala adalah dari 15 September hingga 21 September dengan tempoh perjalanan segera bermula dari 16 September hingga 31 Mac 2015.
   
Kadar tambang itu tidak termasuk cukai dan caj yang berkenaan,
   
Sementara itu, AirAsia Berhad turut memberi potongan harga tiket sehingga 50 peratus bagi penerbangan AirAsia X melalui promosi 'Fly More For Less' untuk tempat duduk ekonomi di semua destinasi AirAsia X termasuk Australia, China, Taiwan, Sri Lanka dan Nepal.
   
Promosi 'Fly More For Less' itu akan bermula 15 September hingga 21 September bagi perjalanan dari 15 September hingga 30 November ini. - Bernama

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.