BERAPI!!! (Video) Kemenangan PKR Akibat Penggunaan 'BOMOH" Handal.. Ini Buktinya, Jom Terjah!!!



Antara tempat mengundi yang dilaporkan paling meriah dalam PRK Kajang semalam ialah Pusat Daerah Mengundi (PDM) Sungai Sekamat.

Aku kata paling meriah sebab ini bukanlah satu kekecohan sepertimana yang dinyatakan oleh Ketua Polis Selangor, Datuk Mohd Shukri Dahlan.

Ketua Polis Selangor menafikan berlakunya kekecohan seperti mana yang digambarkan sesetengah pihak, sebaliknya suasana mengundi pada PRK N25 Kajang kali ini dilihat agak meriah.

Beliau menegaskan kekecohan 'palsu' itu hanyalah berpunca daripada kehadiran ramai penyokong parti yang hadir untuk merayu undi calon masing-masing.


"Faktor jalan depan sekolah agak sempit dan ramai pengundi membawa kenderaan dan meletakkannya di tempat yang tidak sepatutnya menyebabkan kesesakan.

"Walapun keadaan itu dilihat sebagai agak kecoh tetapi sesungguhnya bukan satu kekecohan, saya lihat ia lebih satu keadaan yang meriah," katanya kepada pemberita ketika mengunjungi pusat mengundi di Sekolah Kebangsaan Sekamat.. sepenuhnya sila baca di SINI

Di Pusat Daerah Mengundi tersebut sebelum itu telah berlaku 'kemeriahan' atau 'kekecohan palsu'.

Ini berikutan dari penyokong PKR yang melakonkan 'Bomoh VIP', bagi meraikan ketibaan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang tiba di kawasan tersebut.

Disebabkan aksi tersebut penyokong-penyokong BN yang kebanyakkannya jelas penyokong atau ahli UMNO panas hati dengan adengan tersebut.

Pasal apa depa terasa tak tahulah pulak aku...

Ni videonya...


Kah.. Kah... Kah...

Apalah macai-macai ni.. tengok kangkung panas hati.. tengok 'Bomoh' pun panas hati jugak... kah..kah..kah...

Kata bomoh tu tak ada kena mengena dengan UMNO.. tapi kenapa terasa?

Video macai naik angin sebab tengok 'Kangkung' sila lihat di SINI


-ASD

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Murah Giler: Sapa Nak Order Klik Image

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.