CELAKA Betul Puak2 Nie...(Gambar2) Penghinaan Terhadap Mantan MB Ku Selepas TPM Lakukan Sebelum Ini.. Jom Terjah!!!


Apa maksudnya ini?

Tanpa mahu menuduh mana2 pihak disebabkan tidak mempunyai apa2 bukti yang boleh memberikan aku point untuk tuduh sesiapa, aku berharap polis boleh masuk campur dan siasat dalang disebalik ini semua.

Sesungguhnya perkara ini amatlah biadap. Tidak menghormati arwah. Bahkan provokasi ini adalah provokasi yang paling kurang ajar sekali dalam sejarah kempen PRK di Malaysia..

Memang betul2 SOHAI..

Lihat gambar2 yang kami perolehi dari rakan2 yang berada di lokasi kempen ;






Yang macam ini pun ada ;



Sebenarnya tak susah nak siasat benda neh. Dari pengamatan aku, tanpa menilai bahan bukti dilokasi kejadian, benda yang depa dok sangkut2kan tue ialah kaki poteng model2. So bukan semua tempat ada jual model2 patung neh. Ada yang jual model satu set takyah sambung2. Ada yang kena sambung2. So jika polis benar2 mahu menyiasat perkara ini ;

1. Siasat dulu mereka2 yang menjual kaki model2 ini. Mungkin beli mungkin juga curi, mungkin juga secondhand amek kat tempat orang2 yang tak guna. Ada banyak kemungkinan. Kalau rajin siasat mesti boleh dapat tahu punya.

2. Kat kaki2 tue mesti ada dna, cap jari apa seme sebab dorang pegang benda2 alah tue.

3. Check DNA kat air botol tue. Kot2 penjenayah ada minum air dari botol tue ke.

4. Kalau ikut kedudukan depa sangkut, kena ada dua orang neh. Suspect guna kereta sekurang2nya. Nak bawa benda tue. Nak sangkut kat tempat tinggi lagi. Nak perhatikan keadaan sekitar lagi.

5. Kalau situ ada CCTV lagi senang nak tangkap.

Mohon polis lakukan siasatan menyeluruh dan dedahkan dalangnya secepat mungkin. Aku nak sangat tahu sapa la yang kurang ajar sangat sanggup buat kerja2 lahanat macam neh.

Ko nak berkempen ka apa ka silakanlah..

Tapi janganla keterlaluan sangat sampai sentuh isu2 yang tak sepatutnya.

Lue fikirlah sendiri.

Bai.

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/11/gambar2-kaki-ustaz-azizan-kena-potong.html#ixzz2jSoS2AXA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Murah Giler: Sapa Nak Order Klik Image

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.