Hangat!!! (Video) PRK Kuala Besut : Pendedahan Strategi Kempen 16-16 Terbongkar.. Jom Saksikan!!!



Maaf Mek, Ayoh, Oghe malu
Koho Mung Dok Di Ulu, Koho Kuat Sokong Barise.... Acu Mung Kelih... 
Semua Ibu Kota Dlm Malaysia Ning Rakyat Pakat Tolok Belaka Doh Barise...... 
Biar Cerdikk Gak Etekkk.....

[ PRK Kuala Besut - Undi Saya Ialah PAS ] ... ALLAHU AKBAR !!!

Apa relevannya strategi kempen 16-16 yang PAS guna untuk PRK Kuala Besut ni? Macam yang aku ada ulas sebelum ni, aku tak nampak kempen 16-16 ni boleh tarik minat pengundi di Kuala Besut terutama sekali dalam realiti keadaan di Kuala Besut dan ditambah lagi dengan sogokkan yang bernilai beratus juta ringgit.





Tambah-tambah dalam keadaan semua orang yakin yang kalaupun PAS menang PRK Kuala Besut menjadikan kedudukan 16-16 tentu punya Umno BN tetap akan perintah Terengganu. Tentu depa dah fikirkan dan dah bersedia dengan kaedah dan perancangan jitu untuk itu. 


Cumanya tak mustahil kalau jadi kedudukan 16-16 tu, akan wujud kerajaan campuran macam yang dibayangkan oleh Husam.

Sinarharian melaporkan:

Kerajaan Terengganu akan kekal di bawah pemerintahan BN jika Pas memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kuala Besut 24 Julai ini, sekali gus menyaksikan kedudukan seri dalam Dun negeri berkenaan.

Sehubungan itu, BN tidak perlu bimbang atau khuatir akan berlaku kekecohan serta pentadbiran tergantung seperti mana disuarakan pemimpin mereka, sebaliknya ‘kemasukan’ Pas dalam pentadbiran Kerajaan Terengganu adalah untuk memastikan setiap keputusan utamakan kebajikan rakyat. - Sinarharian.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Murah Giler: Sapa Nak Order Klik Image

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.