TERKINI DARI SEDAKASEJAHTERA.COM

JOM SAMA2...

JOM SAMA2...

Hangat!!! Kolej Universiti Insaniah (KUIN) Catat Sejarah Tersendiri Selepas Pemerintahan Kerajaan Baru.. Jom Terjah!!!


Salam,

Tidak pernah dalam sejarah Insaniah jumlah begitu sedikit.

Zaman Ust azizan pun teruk-teruk  900+. Makna nya rakyat dah mula memahami kemelut Insaniah ini tidak akan di selesaikan. Kesian lah sebab dengan 500+ pelajar ramai lah pensyarah2 akan lapang masa dan menepati slogan BN menang Kedah senang.

Puak-puak Bersih lebih selalu lah main bowling, senang kan? Ustaz Aski pun bolih ceramah di lebih banyak tempat, senang kan. Gaji pun ambil, duit sumbangan pun dapat dari ahli kariah.

Senang sungguh aih... kampus Kuala Ketil dah macam padang jarak padang tekukur. Kakak restoran pun mengeloh tak der pelanggan atau sangat kurang berbanding dulu. 

Mungkin kerana cuti mungkin juga pensyarah tak der duit nak beli makanan.

Sekian.

Jack MMK


-KEDAHLANIE

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Murah Giler: Sapa Nak Order Klik Image

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.