BERAPI!! PM Haji Najib Kecewa Dengan Tindakan Ahli UMNO Yang Tidak Tercalon Dalam PRU 13.. Ada Yang Keluar Parti.. Jom Terjah!!!


Pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak hari ini memberi peringatan kepada mereka yang tidak terpilih menjadi calon BN dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) agar cukuplah "merajuk" selama tempoh 24 jam sahaja.

"Kita akan cuba kurangkan masalah (merajuk) tersebut. Sebab itu dalam ucapan saya, saya kata, yang kecewa hanya dalam tempoh 24 jam sahaja. Lepas itu kena turun padang," katanya.



Beliau berkata demikian ketika menjawab soalan pemberita dalam sidang media selepas memberikan taklimat tertutup kepada pemimpin parti komponen BN di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini.

2 comments:

  1. A la hai UMNO ooi depa yang dok merajuk tu bukan apa cuma nak imbuhan saja, bagi dua tiga kolam ikan keli,tanah empat lima belas ekat atau hekta, untuk tanam dereyan dan buah-buah tempatan dan lepaih tu UMNO buat promosi untuk pelancung pi makan buah tempatan senggap la puak-puak yang dok merajuk tu, akata nie sebab semua bekaih YB dari semuanya kaya raya bila tak betandin atau tak dipilih, contoh ditempat aku ni bekas wartawan saja pun tapi ola mak dato kaya gila dengan tanah kebun kelapa sawit,dusun dan bermacam bagai itu tak termasuk saham kereta mewah dan rumah yang macam gudang,kalaulah PR ambik PETRAJAYA eloklah buka fail banyak-banyak siasat puak-puak yang pelahap hereta rakyat tu,ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul tu kalau tak dicalun camana nak makan dah kalau mkn pun org suap ni padahnya

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.