Berapi!! Siapa Sebenar PAPAGOMO Didedah Bekas Isterinya.. Jom Terjah!!


Untuk kes saman kali ini, jika Wan Azri masih tidak mahu mengaku beliau adalah PAPAGOMO kita ada seorang lagi saksi iaitu bekas isteri beliau.. jeng jeng jeng! Saman 100 JUTA terhadap PAPAGOMO boleh.

PAPA GOMO adalah Admin Blogger Umno, terkenal dengan peropaganda dan dakyah Fitnah tahap tertinggi dalam ranking Blogger -Blogger Umno,beliau juga tidak di senangi oleh penyokong-penyokong Umno sendiri yang mementingkan etika/integriti dalam penyebaram maklumat.

Antara yang tidak menyenanginya ialah Tun Faisal Ismail iaitu Ketua Unit Media Baru Umno (UMB).
Beliau juga gagal dalam rumahtangganya,antara sebab utama kegagalan beliau adalah kerana terlalu taksub dengan Politik Umno,hinggakan mengabaikan anak dan Isteri beliau.Papa Gomo juga seorang yang Ganas sepertimana Tulisan-tulisan beliau di Blognya.
 

Admin walau berada di pihak yang bertentangan dengan beliau berasa amat simpati kepada Beliau/Anak dan Bekas Isterinya.."Sabarlah Puan ini semua dugaan Allah kepada hambanya". Itulah yang mampu Admin luahkan kepada mereka yang terlibat dengan "dugaan" 

Mungkin juga pada pendapat admin,pembalasan ALLAH kepada sikap dan tindakkan beliau yang menzalimi/memfitnah orang lain dengan cara yang terlalu rakus,tanpa mempedulikan Dosa dan pahala/halal dan haramjadah.

Krisis rumahtangganya,mungkin bukan lagi rumahtanga(Telah Bercerai) telah menjadi buah mulut activis alam maya antaranya.

Perebutan anak diantara beliau dan bekas isterinya.. (link video dibawah):
"salam mohon abg k buat artikel kisah papagomo yg bercerai sbb sibuk berpolitik mengabaikan anak dan isteri" ujar bekas isterinya
Anda boleh membaca luahan hati bekas Isterinya di
:http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=702302&extra&page=2. 

Juga video Beliau yang ganas dan kejam terhadap seorang wanita yang serba lemah dalam merampas anak yang dibawah jagaan bekas Isterinya,Highligtkan masa 0:04 beliau memakai baju  jersi Malaysia http://bit.ly/ZRBsvA (tonton video di link ini).

Sumber: http://addin77.blogspot.com

8 comments:

  1. perangai buruk macam rupa dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. bercerai perkara biasa...tapi yang peliknya org yg runtuh moralnya dgn berbagai kisah hangat masih menjadi sanjunngan...mana yg lebih buruk....

      Delete
    2. org yg menuding pada keburukan org, nanti keburukan itu akan berbalik kpd kita...berdoalah agar dia diberi petunjuk kerna itu ajaran Islam.
      Kekadang...kita melihat seseorg mengolah seolah dia itu sempurna segalanya...itulah tanda2..........

      Delete
  2. Sebenarnya banyak penyokong BN macam saya tak senang dengan gomo disebabkan cara penyampaian dia yang selalu provocative & kredibiliti maklumat itu sendiri.Kalau dah selalu info tak betul orang pun boleh meluat lalu ubah angin.Tapi yang saya dapat lihat saudara menghormati orang lain walaupun berbeza pandangan politik,terima kasih saya ucapankan kepada pemilik blog ini.

    ReplyDelete
  3. Islam itu indah penuh diplomasi dan manusia itu berbeza-beza mengikut ketentuan yg telah Tuhan kurniakan. Lain org lain cara penyampaiannya, asalkan maklumatnya benar itu yg perlu dihayati. Malah pada mereka yg selalu melaungkan perjuangan Islam sendiri pun tiada diplomasi dalam ucapan dan penyampaian. Perkongsian dan muafakat itu akan membawa berkat...Sabar itu adalah perissai diri kerna itu ajaran Islam. Yang baik sama-sama kita lapah isinya, yang keliru pula bersama kita huraikan kemelutnya...yang penting perpaduan Melayu mesti kita perjuangkan agar Islam tetap dimartabatkan. Waallahualam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.