18SX Sahaja: (Gambar2 & Video) Walaupun Sudah Berusia, Rozita Che Wan Masih Cantik Dan Bergetah.. Jom Terjah!!



“Saya selalu melihat Rozita bakal menjadi seperti ibunya. Walaupun sudah berusia, masih cantik dan bergetah,” kata pelakon kacak, Mohamad Zain Mohd Saidin, 29, atau lebih mesra disapa Zain Saidin mengenai faktor penarik yang ada pada aktres jelita, Rozita Che Wan, 42, hingga memilih wanita berstatus janda itu sebagai teman hidupnya.


Bagi Zain, jarak usia 13 tahun di antara mereka tidak menjadi masalah kerana Rozita atau Che Ta memiliki ciri-ciri wanita idamannya untuk dijadikan isteri.

Mengakui pernah bercinta dengan wanita lain tetapi tidak bertahan lama kecuali sepanjang bersama Rozita, Zain berkata, ada beberapa perkara dilakukan Che Ta membuatkan hubungan mereka kekal.
“Mungkin apa dilakukan Rozita pada saya nampak kecil, tapi bagi saya ia sungguh besar dan meyakinkan. Pertamanya, setiap kali bertemu, dia membuatkan saya rasa selesa.
“Sebagai wanita dia sungguh lengkap, sama ada fizikal mahupun dalaman. Rozita sangat penyabar dan penyayang. Malah, pengalamannya pernah berkahwin sebelum ini menjadikan dia matang dan dapat digunakan untuk membimbing saya.

Nak tengok lagi gambar2 bergetah tu hampa pi cari la kat limauais.com

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.