Gambar 18SX: Macam Nie Punya Bergambar Berapi, Safiq Rahim Tidak Kenal Siapa Arafah Edruce... Jom Terjah!!


Pemain bola sepak kebangsaan, Safiq Rahim menafikan mempunyai hubungan cinta dengan selebriti bernama Arafah Edruce. Malah, jejaka kecil molek ini memberitahu dia langsung tidak tahu bahawa wanita yang bergambar bersamanya itu adalah seorang selebriti.

 "Saya mengaku memang saya bergambar dengan dia. Namun, saya betu-betul tidak kenal dia tu siapa. Saya pun tak tahu dia tu sebenarnya seorang selebriti atau public figure. Saya ambil gambar dengannya pun selepas dipelawa oleh kawan. Itu baru pertama kali saya berjumpa dengannya.


"Saya bergambar dengan dia macam saya bergambar dengan peminat lain. Terus-terang, saya tidak bercinta dengan dia pun. Apatah lagi keluar makan malam bersamanya," katanya kepada murai.com.my.

Dalam pada itu, Safiq tanpa berselindung memberitahu dia masih lagi belum mempunyai teman wanita yang istimewa.

"Saya masih lagi solo. Saya akui memang pernah bercinta dengan seorang kakitangan Astro. Saya masih lagi berkawan dengan dia. Namun bukan bercinta. Saya pun tidak boleh tipu pernah berkawan dengan kekasih Irfan Fazail (pemain Harimau Muda) iaitu Nadia Zuber (pengacara Scoreboard). 

Apapun, biarlah apa orang nak cakap," jelasnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.