Dedah Lagi!!! Video #TanyaNajib Terima 13,997 Dislikes, Ini Semua Fitnah Pembangkang, Macam Tak Puas Hati... Jom Terjah!!!

SEJAK semalam kecoh cerita tentang video siaran langsung Najib Razak dalam program #TanyaNajib di google Hang Out yang dikatakan menerima lebih 1,400 undian dislikes (tidak suka) daripada pengguna internet.



Video tersebut akhirnya terpaksa ditetapkan kepada "private" bagi mengelakkan undian dislikes terus meningkat kepada puluhan ribu. Jelas dan nyata perbincangan belanjawan 2013 itu tidak disukai oleh majoriti penontonnya dan sekadar menjadi bahan lawak rujuk sini [#TanyaNajib]



Namun hari ini, nampaknya berita tersebut terbukti adalah fitnah yang dilontarkan oleh blog-blog pembangkang. Dakwaan mengatakan video #TanyaNajib menerima 1,400 dislikes adalah tidak benar lihat printscreen di bawah.



Oleh kerana video siaran langsung #TanyaNajib di YouTube sudah tidak dapat diakses, maka video versi kedua pula dimuat naik oleh Astro Awani di [YouTube]. Setakat artikel ini ditulis, video ini telah menerima 9,789 dislikes.

Apa kata berikan undian ada pula kepada video ini, klik [YouTube].



Yang Terkini 12.10am /6 Oktober 2012


13,997 TIDAK SUKA

ReJaM© "1,400 dislikes fitnah! 9,789 dislikes barulah betul kah kah kah..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.