Panas Berapi : Kate and William Cemarkan kesucian Masjid - Bukti Bergambar

Siyes.

Bukan tuduhan melulu dari aku. Siap ada gambar lagi beb. Tengok sendiri kat bawah neh oke ;





Gini.

Seperti yang kita sedia maklum, masjid di malaysia neh hanya boleh dimasuki oleh orang2 islam sahaja. Orang bukan islam tak boleh masuk. Jangan tanya aku details kenapa apa seme tue sebab yang tahu, arif, pakar, hebat, pandai, cerdik, bijaksana dalam bab2 neh ialah ;

1. PERKASA

2. BLOGGERS UMNO

3. PEMIMPIN UMNO YANG ISLAMIK DAN WASATIYAH.

4. MUFTI ISLAMIK PRO KERAJAAN BN 



Aku neh tak wasatiyah. So memang failed lah beb. Bab hukum jangan tanya aku. Sebaliknya tanya 4 kumpulan di atas. Sebab dorang paling islamik dan paling arif di malaysia. Nampak tak si kate pakai apa tue? Pakai skirtttttt tue wa cakap sama lueeee.




Adun dap yang pakai baju kurung pun kena serang. Elizabeth wong yang pakai seluar panjang pun kena maki dan hina. So tak kena naya si kate tue bakal dihambur oleh bloggers umno sebab masuk masjid pakai skirt jek? Atas tutup tak betul, bawah pula terdedah. Haiihzzhh.. kate2. Kalau ko kek boleh makan tapi ko tue kate. Nasib ko le.

Lepas neh mesti

PERKASA
PEKIDA
JARINGAN MELAYU MALAYSIA
TAH HAPA2 NGO YANG PRO BN
BLOGGERS UMNO

Berdemo. Ko tunggu la kate. Pejuang islam akan bangkit. Aku tatau. Aku hanya mampu simpati jek dengan ko kate. Beza antara orang kaya dengan orang miskin ialah sama beza seperti orang bodoh dengan orang cerdik. Fikirkan.

kah kah kah

Gambar : Google.

Sumber: amenoworld

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.