Ya Allah Ya Rabbi... Mengapa Insan Ini Tergamak Melabelkan Tuan Guru Nik Aziz Sebagai "Father of Kafir"?? Tuduhan Melampau.. Sapa Dia Nie, Hebat Sangatkah Dia???? Jom Terjah!!!


Klik pada imej untuk baca 

"FATWA" oleh Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor? Hari ini (8 Mei), dalam News Straits Times pada halaman 6. 
Beliau melabelkan Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai sebagai "BAPA KAFIR" adalah melampau, jijik, tidak matang dan fitnah. Sebagai bekas pesara polis, beliau tidak sepatutnya melabelkan MB Kelantan sedemikian rupa walaupun berbeza fahaman politik...

Saya petik dari NST:
Former inspector-general of police Tan Sri Rahim Noor has labelled Pas spiritual leader Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat the "father of kafir (infidels) for misleading Muslims to believe that it is their religious duty to support Bersih 3.o. 


Sumber: kafesantai.

2 comments:

  1. Ya Allah kau lindungilah Pemimpin2 kami yang yang adil, beriman dan menegakkan agamamu dan kau musnahkanlah dan hancurkanlah bagi pemimpin2 kami dan sekutu2nya yang kejam, tidak amanah dalam menjalankan tanggungjawab mereka dan melupakan agamamu sesungguhnya kepadamu kami memohon pertolongan....amin2 ya rabbulalaamin

    ReplyDelete
  2. Mohon Allah turunkan bala kepada pesara polis yang jahat dan pukul curi DSAI. Mungkin ini juga balasan Allah pada polis jahat ni sehingga terganggu fikiranya sehingga jadi begitu bangang dan tak boleh beza orang kafir dan mukmin sejati. Marilah kita ramai2 solat hajat supaya pesara polis jahat ini ditimpa bala atas kebiadapan melampaunya terhadap TGNA.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.