TERKINI DARI SEDAKASEJAHTERA.COM

Panas!!! Inilah Gambar2 Dan Bukti Yang Makin Memalukan PM Haji Najib.. Apa Sebenarnya Nie, Jom Terjah!!



Apa yang anda lihat dalam gambar tersebut bukannya gambar yang di edit seperti yang puak umno selalu buat, itu gambar yang diambil di bukit Jalil petang semalam sebelum berlangsungnya piala F.A yang menyaksikan Kelantan menang dan buat najib terkebil-kebil diam kaku tak bersuara.

Gambar tersebut menunjukkan orang kuat umno itu pun tidak setuju dengan apa yang umno buat dengan meng anaktiri kan kelantan,

Sempena aksi final Piala FA antara Kelantan dengan Sime Darby malam ini, NGO Gerakan Bertindak Kembalikan Royalti Kelantan (Gegar) mengadakan kempen mengumpul tandatangan di Stadium Bukit Jalil hari ini.Setiausahanya, Muhammad Hishammuddin Ghazali berkata, kempen tersebut sudah bermula sejak malam tadi dan akan berterusan sehingga malam ini.

"Kita mahu mengumpul sekurang-kurangnya 20,000 tandatangan sebagai sokongan terhadap usaha kerajaan negeri menuntut hak royalti negeri itu," katanya .



Sebagaimana yang kita tahu selain Terengganu, Kelantan juga dianugerahkan dengan hasil bumi iaitu minyak, dan itu rezeki yang ALLAh beri buat rakyat kelantan.

Tapi kalau najib masih jadi PM... dan selagi umno berkuasa, rakyat negeri yang punya minyak tidak akan dapat menikmati wang royalti tersebut kerana menteri umno nak baham semua dan bagi kat anak, adik, pakcik, sepupu sepapat dan kroni. termasuklah kaki bodek dan penjilat tegar umno.

Jadi Annuar Musa pun tahu benda tu, dia pun tahu kalau umno masih berkuasa, jangan mimpi la nak dapat, dia pun sain la walaupun dia tahu BN ni memang tak boleh harap lagi, ye la, kalau dah berkumpul dekat stadium, semua rakyat kelantan ada, semangat tu jadi lain, sampai dia lupa dia orang umno.


Tu yang tersain tu, sebab dalam hati dia pun nak juga royalti minyak dikembalikan pada Kelantan, cuma ada satu masalah paling besar.. iaitu Umno, parti yang pernah diharam kan itu (Istilah najib ialah "haram jadah" ) berkuasa dan kikis semua harta negara, nafikan hak rakyat kelantan.

Jadi senang, lepas ni ingat ABU,... asalkan bukan Umno.. korang pilih lah... sebab umno tu tak boleh harap.. "haram jadah" bak kata najib... kita tunjuk dekat najib,. negara ini sapa punya... bukan bapak najib punya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Murah Giler: Sapa Nak Order Klik Image

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.