Panas!!! Pengacara TV Popular Ini Memilih Minum Bahan Peluntur (Clorox) Akibat Tekanan Terlampau, Apakah Ini Jalan Penyelesaiannya?

Seperti tidak percaya dengan berita yang baru sahaja dibaca, mengenai bekas pengacara wanita rancangan gosip tempatan popular yang bersiaran setiap hari minggu ini dikatakan telah ditahan wad akibat meminum bahan pencuci (Clorox) petang tadi. 


Menurut satu sumber yang dipercayai, figura yang berusia 27 tahun ini telah meminum bahan pencuci berkenaan akibat tekanan dari masalah yang berlaku terhadapnya dan dihantar ke wad kecemasan. 

Dia yang ditahan pada jam 5.13 petang semalam turut cuba untuk menutup muka akibat malu dengan akal pendek yang dilakukan dan tidak mahu identitinya terbongkar. 

Sebelum kejadian, dia ada meminta maaf kepada peminat dan juga pengikutnya di dalam laman twitter dan meminta agar diberikan kepercayan terhadap dirinya kerana dia sendiri tidak dapat menahan tekanan yang terpaksa dihadapinya sekarang.

Twitter Pengacara Wanita Rancangan Gosip
“Mohon kembalikan kepercayaan tersebut. Mohon sangat-sangat, kerana aku tidak mampu berbuat begitu.”

Keadaan pengacara dan juga pelakon tersebut sedikit lemah akibat muntah yang banyak ketika dirawat walau bagaimanapun, dia dilaporkan stabil.


2 comments:

  1. dia ingat bila dah mati semua boleh seattle kot!!
    patutnya ada masalah berserah pada allah..mintak
    tlg kat allah..time senang x ingat allah bila susah pun x ingat jgak,hilang pedoman dah dia ni
    moga2 lepas ni dia dpt pedoman dr apa yg berlaku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.