PANAS!!! Benarkah DS Anwar Ibrahim Bakal Ditahan Semula??? Pengajaran Dan Pengalaman Lalu Mengingatkankan Kita....


Update 10.20 am  - DSAI sedang berucap dihadapan puluhan ribuan penyokong dan rakyat yang hadir. Tunggu upload video di YouTube.

Apakah kes kemenangan Nizar suatu dulu dlm kes MB Perak yang sah, akan menikam DSAI kali ini ? Mohon bertenang. Jangan dok komen/ulas mahkamah adil dan sebagainya kerana kena beringat pelanduk mudah lupakan jerat, tapi jerat tidak lupakan pelandok. Lihat kes dato seri nizar yang menang sehari kes kuasa MB Perak tapi dalam 12 jam berubah kembali. DAH LUPA KAA ? Kena bertenang kerana pendakwa tentu akan kemukakan rayuan di bawah seksyen lain pulak...masih banyak muslihatnya !


Sepulangnya bini Rosmah nanti, dia akan kata, " Mahkamah kita bebas dan tiada tekanan dari kerajaan., " Puihh..Puihh..!!




2 comments:

  1. Klu diikutkan skrip dlm kes YB Nizar dulu, memang sah Anwar bakal ditahan semula tetapi bukan dlm jangka masa terdekat.

    Saya jangka selepas PRU-13 sekiranya Been-End menang 2/3 majoriti parlimen. Klu tak menang 2/3, kes akan diam dan yg panas bontot adalah Najib.

    Di dalam Battleplan 360 bilamana US army nak serang Iraq, penasihat ketenteraan mereka yg dilantik adalah berbangsa Yahudi. APCO yg jugak Yahudi dilantik menasihati Najib pasti akan turut menggunakan kaedah yg sama iaitu:

    Membebaskan Anwar di dalam kes Liwat II utk menilai sejauh mana sokongan terhadap Anwar/PR. Sekiranya hebat maka, akan ada pulak kes yg lain. Tak pun, Mahkamah Rayuan akan buat U-turn dan menyekat permohonan ke Mahkamah Persekutuan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.