Inilah Wajah2 Lelaki Yang Membuat Ugutan Terhadap Pemimpin Negara..

Mungkin dia ingin bergurau tetapi gurauannya silap. Silap kerana gurauannya menjadi ugutan. Mungkin juga dia begitu bersemangat bencikan Najib, mengajak pihak lain meletakkan bom pada helikopter yang akan dinaiki PM Najib ketika lawatannya ke kampus itu minggu depan. Akibatnya dia ditahan. Cepatnya tindakan dia ditahan bergantung kepada siapa dia mengugut!!

Dia penuntut Universiti Sains Malaysia (USM) kampus kejuruteraan di Nibong Tebal dan berusia 23 tahun. Dia ditahan kira-kira jam 9.30 pagi dan disahkan Ketua Polis Negeri, Datuk Ayub Yaakob dan disiasat di bawah Seksyen 506 Kanun Keseksaan.


Melalui carian di Facebook pelajar itu dikenali sebagai Janartana V Chandra. Bandingkan imej dengan imej yang disiarkan Sinar Harian.




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvFfsTG1KsvpW1LXbOqHk4376yB7uBi_Gf9-duQwS-fXjWfb0cqdu6wRA0zU17j0fCCuV5zGapVjjHcIWTxZTD-9BwGMNH30jH285le6aTEzT_vERLst85we2LVVUt-zcDwO-w7fOdyPGm/s1600/image001.jpg
Gua nak tanya apa cerita dengan mamat yang Ugut nak bunuh Menteri Besar kelantan tempohari.... sunyi sepi jaa....???? oleh AnakKedah007

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.