Panazz!! Gambar Terlampau?? MB Perak Bersama Aktres Wanita Antarabangsa... Apakah Lanskap Politik Perak Bakal Berubah???

Ini pelakon iklan susu tepung anlene ya.. reput tulang..

Datuk Michelle Yeoh akan terjun ke dunia politik?
Kalau berdasarkan apa yang dilaporkan oleh sina.com, kemungkinan aktres antarabangsa itu berbuat demikian sememangnya ada.
Malah Michelle dikhabarkan berkira-kira hendak bertanding dalam PRU akan datang.
Ibu bapa aktres kelahiran Ipoh, Perak itu bagaimanapun menafikan perkara itu. Ketika dihubungi oleh portal Daily Chilli, ibu bapanya turut berkata, mereka tidak tahu langsung yang Michelle mempunyai cita-cita menjadi ahli politik.
“Saya tidak fikir dia akan sertai politik. Dia tidak pernah menyebut kepada saya, tetapi saya akan tanya dia” kata Datuk Yeoh Kian Teik, ayahnya yang juga seorang peguam dan ahli perniagaan yang dihormati di Perak.
Ibu Michelle, Datin Janet Yeoh pula mengulas perkara itu sambil ketawa, “Saya telah mendengar berita dari kawan-kawan saya. Saya rasa lucu. Saya tak tahu bagaimana cerita itu boleh timbul.”
Namun penafian-penafian itu bukanlah sesuatu yang bersifat mutlak. Siapa tahu Michelle yang sekarang melakonkan watak sebagai pejuang kebebasan Myanmar, Aung San Suu Kyi, dalam filem ‘The Lady’ memilih untuk tidak berbincang dengan keluarganya mengenai perkara itu.
Dan kalau benar dia memilih untuk berpolitik agak-agaknya parti manakah yang menjadi pilihan pelakon yang berusia 49 tahun itu?
Mungkinkah dia mengikut jejak bapanya yang sememangnya merupakan orang kuat MCA itu?
Beranikah dia?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.