Tahniah!!! Imam Muda Asyraf Bakal Bergelar Ayah Hujung Tahun Ini...

Tahniah kepada Imam Muda Asyraf kerana isterinya, Nurhusna Yusof kini disahkan hamil/mengandung 6 bulan. Baguslah macam itu kami pun tumpang gembira dan menanti-nantikan saat kelahiran seorang lagi umat Rasulullah. Tapi dalam menghadapi berita baik ini, Asyraf kurang bersama isteri, manakan tidak dia banyak menerima undangan berbuka dan menjadi imam solat. Namun walaupun kurang bersama isteri disaat-saat berbuka, Asyraf tetap komited memainkan peranan sebagai seorang suami mithali.

“Saya kasihankan isteri yang sedang mengandung, jadi sebab itu orang tidak melihat saya bersamanya kerana saya kurang mengajak dia ke majlis-majlis tertentu.

“Saya tidak mahu dia terdedah sama dengan kesibukan saya yang terpaksa berkejar ke sana sini. Lagipun, dia memang tidak suka menjadi perhatian ramai.

“Saya kasihankan isteri yang jarang dapat berbuka puasa bersama-sama saya. Jadi, apabila berada di kampung, sekurang-kurangnya dia lebih seronok apabila makan berteman.

“Sebelum ini dia selalu masak untuk kami makan sahur bersama-sama,” kata Asyraf yang mahu menghantar isterinya pulang ke kampung terlebih awal menjelang Hari Raya Aidilfitri ini. -mStar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.