Saya Lalui Perkara Yang Cukup Perit Bila Kisah Pertunangan Yang Terputus Di Tengah Jalan Heboh – Elia

Kes putus tunang pemain bola sepak malaysia amat menarik perhatian para peminat sukan tersebut mahupun peminat yang suka gosip di dunia hiburan, terbaru dalam laman blognya Elia menulis yang beliau amat perit dengan perkara yang sedang dilaluinya saat ini, kata Elia lagi dia hanya menikmati saat bahagia bersama orang tersayang hanya dalam masa dua bulan, dua bulan memang masa yang agak pendek untuk merasai kebahagiaan sebenar.

“Seperti yang anda sedia maklum, saya dan MIA (merujuk kepada Khairul Fahmi) dah putus tunang. Walaupun belum secara rasmi mengikut adat, tapi hakikatnya memang bagi saya kami sudah tiada ada apa-apa hubungan. Perkara yang saya lalui ni sangat perit dan bukan perkara kecil. Sepanjang hidup selama 22 tahun ni, ini merupakan dugaan terbesar yang pernah saya tempuh. Siapa yang tak sedih apabila baru 2 bulan mengecapi kebahagiaan bergelar tunangan orang dan tak sampai 4 bulan lagi kami bakal menjengah ke alam perkahwinan, namun impian itu terputus di tengah jalan dan tak berakhir dengan cara yang diharapkan, ” kata Elia menerusi laman blognya.

Namun ELia tidak menyalahkan mana-mana pihak kerana dia sedar akan kesilapan dirinya sendiri yang menyebabkan Khairul Fahmi bertindak di luar pemikirannya.

“Tak perlulah dibahaskan punca sebenar keputusan kami untuk putuskan pertunangan ini. Tak guna kita saling menuding jari dan masalah pun tak akan selesai. Ini semua ketentuan takdir dari yang Maha Esa. Memang saya akui, masing-masing ada salah dan silap. Segala punca dan cerita secara details biarlah hanya saya, dia dan Allah sahaja yang tahu. Tak perlulah saya nak mengaibkan mana-mana pihak kerana banyak hati yang perlu saya jaga. The last thing i ever want to do is to hurt those people i truly love.”

Itulah kata-kata dari Elia sendiri sebagai bekas tunangan khairul fahmi yang terluka, diharap Elia bersabar menempuhi kehidupan barunya tanpa khairul fahmi disisi.

Elia juga ada berpesan kepada segelintir golongan yang suka menuduh ahli keluarganya dan mengata perkara yang bukan-bukan,

So i would pretty much appreciate if you guys berhenti mengata atau menghina keluarga saya. Tapi if korang nak mengutuk juga terpulanglah. Kubur masing-masing, dosa tanggung sendiri ye dop?

Elia mungkin mengatakan hal sedemikian kerana ramai yang tidak menyukai kakak Elia sehinggakan dan yang sanggup membuka laman Fanpage Facebook untuk membenci kakaknya itu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.