Siapakah Artis Melayu Hasil Program Realiti TV Yang Buat Maksiat Di Pulau Peranginan Popular Di Seberang? Jom Terjah...

Gosip ini memang panas, amat panas kerana ia melibatkan bekas artis rancangan realiti yang belum pun setahun jagung, sudah pandai membuat onar di negara orang. Kalau disebut nama, memang orang kenal sangat. Apatah lagi rancangan realiti tersebut baru sahaja tamat penyiarannya di sebuah televisyen swasta.

Al-kisahnya, sekumpulan artis rancangan realiti ini diberikan tugasan untuk menjalani rakaman di sebuah pulau peranginan popular di negara seberang. Apabila mereka tiba di sana, seperti biasa jadual yang padat dengan urusan imigresen & sebagainya membuatkan mereka keletihan.

Dalam keletihan, krew produksi yang bertugas sama ingin merehatkan minda dengan berjalan-jalan di sekitar pulau peranginan tersebut. Namun, apabila mereka mengajak si lelaki (peserta rancangan realiti) ini, dia menolak dengan alasan untuk berehat di bilik hotel. Nak dijadikan cerita, si wanita (peserta rancangan realiti) turut memberikan alasan yang sama. Orang yang mengajak tidaklah mengesyaki apa-apa, fikir positif katakan.

Tetapi, sudah ditakdirkan tuhan nak tunjuk peel pasangan rancangan realiti ini. Seorang peserta, biarlah kami namakan sebagai X naik ke bilik hotel. Apabila pintu dibuka, dia terkejut melihat si wanita ini sudah menghempap tubuh si lelaki ini. Lagaknya, seperti baru nak bermadu mesra menyedut kemanisan sesama sendiri. Kalau ikutkan, sejak dari awal musim rancangan realiti pun, kedua-dua pasangan ini sudah menunjukkan interest yang mendalam terhadap satu sama lain.

Mungkin masih bermukadimah, kedua-dua pasangan ini kantoi dalam keadaan lengkap berpakaian. Haih, andailah sudah tertanggal semua, bertambahlah dosa 2 orang anak Melayu ini.

Kami geleng kepala, sedih melihat artis yang baru nak naik terjerumus dalam kancah maksiat. Apa pun tak boleh!

Nota: gambar sekadar hiasan.

1 comments:

  1. ini 1 lagi fitnah terang sahabat.. kalau nak cakap, cakap nama terus.. jangan fitnah rambang macam tu.. silap2 orang lain yang kena fitnah.. ini dah macam klip video datuk t.. kalau tak tau atau tak mau sebut nama. jangan siar cerita ni terus.. habis cerita..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.