Inilah Wajah Bakal Tunang Kepada Pelakon Ashraf Muslim a.k.a Ustaz Amirul

Ashraf Muslim Bertunang

Ashraf Muslim bersama tunangnya?

Ashraf Muslim yang selama ini berahsia dengan status nya, akhirnya memberitahu bahawa beliau akan bertunang dengan gadis pilihan hatinya pada 23 April ini. Walau bagaimanapun Ashraf belum menyatakan siapa kah gadis bertuah itu.

Kami sendiri tidak tahu dan masih menjadi tanda tanya. Gambar kat atas tu hanya hiasan je, jangan percaya itu bakal tunang Ashraf Muslim pula. Ashraf Muslim bakal melangsungkan majlis pertunangan nya di rumah ibu bapa bakal tunang nya di Gombak pada jam 11pagi 23 April ini.

Pada hari yang sama juga Ashraf Muslim akan mengadakan majlis perasmian kliniknya di Gombak yang akan dirasmikan oleh Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.

Ashraf Muslim

Ashraf Muslim a.k.a Ustaz Amirul

Ashraf Muslim yang popular dengan gelaran Ustaz Amirul melalui drama Ustaz Amirul di TV3 memberitahu klinik itu sudah beroperasi sejak 11 tahun lalu. Perasmian ini sempena penukaran nama barunya setelah dia menyertai rakan kongsi nya, Lokman Abdul Hamid. Klinik itu diberi nama Pusat Perubatan Islam Al-Hidayah terletak di Gombak.

Bakal tunang Ashraf Muslim kini sedang menjalani latihan praktikal sebagai doktor perubatan di sebuah hospital di Melaka. Ashraf Muslim tidak mendedahkan nama pasangan nya itu. Kata Ashraf,

“Kalau mahu mengenali siapa tunang saya, jemputlah ke majlis pertunangan dan klinik saya semasa majlis perasmian nanti. Setelah berbincang, kami memutuskan untuk membuat kedua-dua majlis itu pada hari yang sama.

“Kebetulan, rumah dia dan klinik saya agak berdekatan. Menariknya, stesen TV9 juga akan membuat siaran langsung majlis pertunangan dan perasmian klinik saya pada hari itu,”

Serba sedikit kisah Ashraf Muslim yang kami tahu, beliau pernah bercinta dengan Sherry Ibrahim, itu lama dulu sekitar tahun 2008 namun terputus di tengah jalan. Ashraf Muslim juga menjalankan penternakan kambing di Melaka dan mendalami ilmu perubatan Islam. Rutin Ashraf Muslim banyak ke kampung-kampung dan merata tempat untuk mengubat orang dengan menggunakan ilmu perubatan Islam. Syabas Ashraf Muslim!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.