Benarkah Nama SPRM Ditukar Kepada Suruhanjaya Perkhidmatan Rumah Mayat... Kematian Pegawai Kanan Kastam Adalah Konspirasi Pengarah Kastam Selangor???

SURAT DARI KAKI TANGAN GOMEN:

bro, aku petik dari milosuam. Salam wbth..

Bro aku tak tau nak mula dari mane.. just nak info mintak ko siasat. kematian pegawai kastam Port Klang. Kawan aku ramai keje forwarding bagitau tadi kat wisma kastam kecoh, macam kastam mogok pasal kematian ni. Kaunter semua tutup. Polis takeover wisma tak bagi orang masuk. Tak kuar TV kot.. point aku adalah;

Arwah si mati ni diorang cakap bila solat kat wisma dia selalu jadi imam.. so mane logik orang yang beriman nak bunuh diri.., tu satu hal..., dalam banyak2 pegawai dia ni paling susah nak amek rasuah atau duit kopi.

Isu dia di tahan pun (melalui sumber lisan orang kastam) SPRM kantoi voucher RM30 jer dari syarikat forwarding bagi dia. Tapi bukti tak sahih ade atau tak.

Kedua: ini adalah konspirasi Pengarah Kastam Negeri Selangor sengaja nak kenekan dia, ( ko siasat lar,aku ni bagi ko sumber lisan jer ) sebagai kambing itam dan semua kastam tau pengarah diorang giler pangkat & kuasa.

Ketiga: geng2 forwarding ni cakap yang suke lari cukai, bayar cukai tipu ni semua syarikat2 tempatan yang dimiliki VVIP. Kalau company international semua bayar proper.

Aku juz nak inform kat ko supaya dengan skil yang ko ade ko bleh mintak rakan2 blogger lain siasat dengan lebih detail, tengok keperibadian si mati ni.majoriti geng forwarding kat port klang percaya dia clean, alim dan baik sahsiah nyer.. lagipun dia dah pencen tapi sambung khidmat jer. ok gang, adios - aku kakitangan gomen.

Oleh Tanpa Nama pada AWAS BERJAGA JAGA pada 11/04/07
April 07, 2011


Nota: hahaha.... Suruhanjaya Perkhidmatan Rumah Mayat (SPRM) dah semakin kantoi beb... muakakaka..... VVIP ada yang dah panaih berlengas bontot beb... muakakaka... apa yang tak boleh di Malaysia ni beb.... muakakaka....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.